Friday, July 15, 2011

File Sharing link

Assalamualaikum w.b.t. File sharing link websites for bloggers.


     Hari nie aku nak share dengan korang laman web yang aku selalu gunakan untuk download movies and games. Probably sebahagian besar dari korang dah tahu, so aku nak share dengan yang tak tahu lagi. Sharing is caring katanya - quotes sapa pun aku tahu. Ha3. And ramai jugak yang selalu gunakan torrent, but guys i'm not torrent fans. Lihat di bawah.



ini laman web yang selalu aku gunakan untuk donwload movies, games, app and so far, aku berpuas 
hati dengan perkhidmatannya. But korang kena sign up dulu. 



mudah dah pantas no need to sign up or watever. But all movies link here. Just movies.



ni khas untuk pengemar movies or drama Korean, Japan and Asian Movies.
Kena sign up dulu rasanya. Never try this before. He3


laman web nie banyak menyediakan movies keluaran Malaysia, so anda penggemar 
filem Malaysia, disini tempatnya.


truth guys, aku prefer laman web Warez-bb kerana menyediakan banyak movies untuk didownload and not just movies ada  application, software, games and etc. And its all free to download cuma kena pandai cari la. =) But sesetengah link aku bagi diatas ada yang sudah diblock oleh SKMM, so nak tau cara atasinya - click SINI

~SELAMAT MENCUBA~

1 comment:

  1. best dapat follow blog ni :)
    kalau free singgah la ke blog saya, bg comment and nasihat.
    http://fahmiefiras.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Deal or No Deal