Tuesday, July 19, 2011

My sweet little cousins

My sweet little cousins and story behind it.
 
time nie kena demam kuning baby ni.

~sweet  & shy~


~hyperactive~



bagi aku beberapa bulan ni, especially beberapa hari lepas sangat sukar bagi aku, impian aku terpaksa dikorbankan demi tanggungjawab dan macam-macam lagi happens kat aku. Aku redha cuma sometimes rase down giler, tapi aku yakin nie dugaan dariNYA. At least bila datang rumah mak cik aku, tengok muka budak-budak nie, lega sikit rasanya. =). Part yang peliknya, bila life aku penuh dengan masalah dan macam-macam lagi, tapi aku still care so much tentang problem orang lain dan sampai satu tahap jadi personal kaunselor. Ha3. Ntahla aku sendiri pun blurr, padahal bukan ada siapa pun kisahkan tentang masalah aku, so conclusionnya pendam sorang-sorang jela. Ha3


ALLAH S.W.T. berfirman di dalam surah Al-Insyirah…,
 
“Sesungguhnya selepas kesusahan itu akan wujud kesenangan, dan sesungguhnya selepas kesusahan itu akan wujud kesenangan”  

Ayat 5-6 Surah Al-Insyirah.

Insyaallah lepas ini semuanya akan okay.
all iz well - 3 idiots.

0 terjahan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Deal or No Deal