Monday, August 15, 2011

Cowboys vs Aliens dari pandangan aku.



Sebenarnya aku tak rancang pun nak tengok movie ni, tapi kawan aku dah beria-ia ajak, siap terpacak depan rumah aku lagi, so aku pun tengok lah, orang dah belanjakan..he3..Walaupun badan penat selepas pulang dari kerja. Ha3. Dekat-dekat nak raya ni makin bizi la.

Setelah menontonnya, apa yang mampu aku konklusikan ialah cerita ni memang best, ada aksi, ada lawak, dan yang paling penting satu-satunya movie yang aku pernah tengok sehingga menyebabkan aku terkejut dua kali. Untuk makluman aku tak suka tengok cerita seram. Ha3. Ada kena mengena ker.


2 comments:

  1. seronok ka?nak kena tgk jugak la...heheh

    cita seram mmmg sxuka tengok..takoot..haha..takot gak ker?heheh

    ReplyDelete
  2. @ILA HonEyBuNNytkut ada sikit ar, tp jln cter movie hantu smua lbh kurg sama, so agak bosan nk tgok...ha3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Deal or No Deal