Tuesday, August 23, 2011

Kad Raya dan aku..


Assalamualaikum.. dan Selamat Berpuasa...

Puasa tinggal berapa hari je lagikan. so, jom la reramai memanfaatkan hari-hari last puasa tahun ni sebaik mungkin, maybe tahun depan dah tak jumpa lagi dah dengan bulan Ramadan. Macam-macam boleh berlaku dalam setahun bai.

Okay aku nak cerita pasal kad raya, korang pernah dapat kad raya tak? Aku.. hmm.. pernah, dua kali je dalam seumur hidup aku dapat kad raya, ha3.. first kawan aku si oren aka Kyurin bagi, thx der, ko la satu-satunya human being yang pernah bagi kad raya kat aku + aku still simpan lagi kad raya tu..ha3, and satu lagi kad raya dari sebuah kolej swasta invite aku masuk kolej diorang, ceh, ni dikira sebagai kad raya gak ker....ha3. kisah ini semua berlaku bertahun yang lepas. Dan untuk raya tahun ni, sape tahu, maybe manager aku yang Super Extreme Cerewet Giler (SECG) nak bagi aku kad raya. Ha3. Stop dreamin dude. Its freakin impossible.

Rasa-rasanya still ada lagi ke yang bagi kad raya dikala zaman serba canggih ini + kewujudan SMS, internet, 3G, DIGI dan yang sama waktu dengannya? Hmm... tapi bagi aku, penggunaan kad raya ada nilai sentimentalnya sendiri yang tidak ada pada kemudahan yang lain.



Jom baca entri pasal kad raya versi Solihin Zubir - disyorkan oleh H2O.


3 comments:

  1. org laki mmg tak dpt kad raya sgt ke ? -.-
    dua kali aje seumur hdup , hehehe fes time dgar

    ReplyDelete
  2. hehe. xanta n xdpt kad raye dh tahun ne :))
    n xkesahh sgt pon dh :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Deal or No Deal