Friday, August 19, 2011

Mamat tu Gaylah


Assalamualaikum w.b.t

Apa perasaan korang bila tahu ada seorang 
mamat yang korang kenal gay?

Serius, bila aku tahu mamat tu gay + mengaku muslim lak, respect aku ilang terus 
kat dia. Aku still boleh lagi huha huha, lepak lepak dengan
lelaki berpewatakan lembut aka pondan, tapi bila masuk kawan gay, aku
tak leh mix langsung dengan kaum gay ni. respect aku hilang totally.Pandang pun rasa jijik.

Kaum gay ni aku tak respect
langsung sebab melanggar fitrah manusia, lelaki suka lelaki.
what de...euwwww....mereka ni bagi aku
orang yang melampaui batas-batas agama. Tak paham la kawe dengan diorang ni.

Akhir zaman dah...hmmm... semoga aku sentiasa terpelihara dari melakukan
perkara-perkara yang dimurkai Allah s.w.t dan tidak tergolong
dalam kalangan orang yang dilaknatNYA. Amin.


1 comment:

  1. mereka tahu hukum hakam
    tapi mereka masih begitu
    entah mana silapnya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Deal or No Deal